2020年12月30日 星期三

食物「交換日」

天气突然變凍、家中還有糯米一包、於是整咗糯米飯、刚好韓國鄰居又做咗家鄉湯年糕、所以我地互相交換食物、來一次crossover!

佢的家鄉湯年十分多料、工序亦十分多、淨係煮個湯底都成十樣材料、比我們的廣東餸還複雜、所以每次佢都花數小時去準備一星期的食物(因佢還有part time 工作、只是近來疫情関係、餐飲業晚上六時後只做外賣)、近幾星期佢都冇返工、多咗留在家中整韓國家鄉食物、我從中看到佢的食物比我想像中複雜很多呢😄





8 則留言:

  1. 睇見你地D大師級的出品,雖然我無份食,睇下都開心呀!

    回覆刪除
  2. 冬天咁冷,又食到中韓的冬日食物,真是太好了

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻、互相交流吧、佢十分喜愛我的芋头糕呢!

      刪除
  3. 天氣冷食糯米飯,最合時令。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係吃了一小口、因為有事不要吃糯米嫁!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...