2020年12月27日 星期日

和鄰居一齊開餐

昨天韓國鄰居買咗一大包豬骨,叫我今早同佢一齊煲湯,並叫埋另外的三位鄰居一起食午餐,所以我今早七点起身同韓國鄰居分別各煲一煲湯(因為有五個人飲,一煲唔夠),
湯料有:紅蘿蔔,粟子,粟米,沙參,玉竹,白合,雪耳,蜜棗,南北杏,豬骨)
另外再炒两碟粉:魚鬆芽菜炒河粉,沙嗲豬肉绍菜炆米

*可能太好鑊气,搅到炒粉時公用廚房的煙霧感應器都响起來 ,要麻烦管理員上來熄掣呢🤣🤣🤣

8 則留言:

  1. 婆婆真是好身手,鑊氣夠,好味道

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 因為韓國鄰居有好大包骨,叫我一齊煲多d人飲喎。

      刪除
  3. 這麼多個鄰居一齊食飯,真係好難得咁熱鬧。靚婆婆興緻勃勃,好鑊氣到連警鐘都響起來,真係好笑。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隔離個師奶換咗煤气爐,叫我用佢個爐炒粉,点知明火炒好大煙,我又冇関門,因平時自己用电磁爐冇这間题發生過的。

      刪除
  4. 靚姐果然好身手,夠晒鑊氣,好野!睇見你地大家好鄰居咁高興,連我都開心埋一份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我地相處得好好嫁。所以住得好開心。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...