2016年6月14日 星期二

我家太后的私家車。。。Benz

一路以來我都唔敢勉強太后坐私家車、第一驚佢習慣咗唔再行、第二我有個心結、次次買完私家車就好快玩完。。。。但到了今天、什麽也驚唔到、因為要來始終避不到、看天意吧。

佢因為牙痛(佢話咋)、約咗牙醫去檢查、太近冇可能call的士、但路程以佢現時的情况就没可能行到。。。。唯有先斬後奏、買咗廹佢就範、、(因為牙痛呀)!

終於、新車落地。。。。之後去埋扮靚添。。。。其實我家太后真係好幸福嫁、可憐的只係佢個女。。。。我、唉!希望還清d債我就早去見番我两隻宝貝啦。

11 則留言:

  1. 靚姐:我E度老人院有三個一佰零幾歲,聽D阿姐講,你照顧得甘好,少担心,吾好成日自己嚇自己啦

    回覆刪除
  2. 靚姐:我E度老人院有三個一佰零幾歲,聽D阿姐講,你照顧得甘好,少担心,吾好成日自己嚇自己啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 身体好多少歲也没問题、但。。。。唉!

      刪除
    2. 身体好多少歲也没問题、但。。。。唉!

      刪除
  3. 太后的手指甲顏色好搶眼 ^v^

    回覆刪除
  4. 我以為真的是四個轆,哈~ ~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...