2016年6月7日 星期二

亞婆的生忌

唔經唔覺我亞婆死咗將近30年、今天農曆五月初三又係佢的生忌、雖然在任何宗教之下、就算冇投胎这回事、亦不知佢身在何方?

雖然佢個女(我亞媽而家不知日夜)、可以在自己的能力下都去佛堂拜祭一吓佢、这是我的情意結、我的童年亦因為有佢的照顧而安然渡過、所以对我嚟講佢比任何人都重要。

今年由於身体欠佳、及經濟不好、只做了幾隻蓮蓉及荳沙糉拜佢就是嘞。









13 則留言:

  1. 不在乎物質!在乎一點心意!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 係、近年我都唔多用太多食物來拜。

      刪除
    2. 係、近年我都唔多用太多食物來拜。

      刪除
  3. 我外婆三十四年前過身,我母親十四年前去世,我日日在長輩遺像前上香,沒有什麼特別,只是聊表一點心意。外婆和母親對我關愛的往事常記心中。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我係佢揍大、比起太后、我对外婆的感情較深厚。

      刪除
    2. 可能我係佢揍大、比起太后、我对外婆的感情較深厚。

      刪除
    3. 外婆就住在我家樓下,細個時她就抱我;到我長大成家時,我的小家就陪外婆住,直到送她走完九十二歲人生旅程。我一向聽話,外婆最疼惜我。所以我同外婆感情深厚。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...