2016年6月20日 星期一

太后的午餐

今天買咗條游水燕星、為咗要太后食、特登落去陪食、否則佢又唔肯就範、这两曰佢唔多舒服、唔肯食、早前收服的两三磅肉、睇嚟都凍過水。








4 則留言:

  1. 靚姐:好好(食送),花生雞脚正呀,我琴日吾记得攞冰袋出街,沒買鱼,有時走班車要等,天氣熱沒買鱼

    回覆刪除
    回覆
    1. le輪休魚期d魚都好貴、我住近街市、但都唔係餐餐買魚、况且太后都唔一定食、所以我要埋尾嫁。

      刪除
    2. le輪休魚期d魚都好貴、我住近街市、但都唔係餐餐買魚、况且太后都唔一定食、所以我要埋尾嫁。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...