2016年6月17日 星期五

病人的午餐。。。有味莱飯

以前我並不介意小病、而家一老咗、小病除咗自己難於面对、亦照顧唔到太后、、因為佢現在的表達能力差、真真假假亦不知、le輪成日話牙痛、去到牙醫處根本大部份真牙都冇晒、又何痛之有呢?果两件蛋散出街連風扇同大栅都可以冇close、又可以信得過嗎?嘅然拍咗心囗、只好撐到尾囉。

今天煮莱飯、比碗佢試吓、再唔得下星期可能要提早覆診、因為牙醫話可能腮腺炎或三义神經炎!

莱飯先用瑶柱、虾乾煲水、隔去渣再加白莱煑(要先煮過)。



13 則留言:

  1. 靓姐:我媽部有既情形,你媽媽有沒嘴仔红曬甘,吞野慢,含住吾想吞,因怕痛,老人院D阿姐教我煲開奶茶比佢飲,燈芯花用咸水草捆住果隻,一包pack 好,有時试下傳统野,落糖時因住伯有可接受甜度,聽佢地講老人家都會熱氣,你试下雪凍飲又得

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呀、基本上我定期都有去湿水之類煲比佢、但偓

      刪除
    2. 冇呀、基本上我定期都有去湿水之類煲比佢、但偓

      刪除
    3. 基本上我定期都有煲去濕水比佢、但好咀刁、未必飲!

      刪除
    4. 基本上我定期都有煲去濕水比佢、但好咀刁、未必飲!

      刪除
  2. 杭菊都得效果好過貢菊,我問過雜貨舖老闆娘,自己同工人都飲得

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!佢叫得做太后都可想像到、可惜自己做李連英。。。。連自己都病埋唔理得咁多嘞

      刪除
  3. 冇晒牙都可能係有炎症,都係搵醫生睇睇好D。如果「牙痛」唔想咬,食飯嫌硬,不如煲粥,唔使咬就吞得。都知道太后難服伺侍,放寬心D啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 巳帶佢睇過牙醫、但似乎唔関牙事、佢現時的情况巳經去到尾、講真、係事實。我現在都準備找工(雖然机會不大)、但諗到要交租食飯總不能坐在等死卦。

      刪除
    2. 巳帶佢睇過牙醫、但似乎唔関牙事、佢現時的情况巳經去到尾、講真、係事實。我現在都準備找工(雖然机會不大)、但諗到要交租食飯總不能坐在等死卦。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...