2016年6月19日 星期日

咖喱鴨

之前係759曾買過一包煮雞的咖喱醬、今次試吓用青咖喱的煮法、煮咗碟咖喱鴨、當然煮完我只會試一嚿、因為未病完唔敢亂食嘢!

材料

鴨1/2 隻

有茄子、洋葱、蕃茄、咖喱醬、椰汁(後下)






5 則留言:

  1. 靓過街外食肆呀,咁熱食咖喱,食完出身汗好舒服,我今晚都係食鴨

    回覆刪除
  2. 靓過街外食肆呀,咁熱食咖喱,食完出身汗好舒服,我今晚都係食鴨

    回覆刪除
  3. 我都未好点敢食?煮完送比人咋

    回覆刪除
  4. 我都未好点敢食?煮完送比人咋

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...