2016年6月4日 星期六

最後一堂之心理治療

昨天係我心理治療之最後一堂、原本係10堂的、但由於巳解决了我大部份的問题、所以提早8堂就完结。

正如心理治療師的分析、我心底其實好明白問題之成因、背後之徵结、只係我想加以證明、但有些問题誰都幫唔到、係要靠自己去克服、當然一個年青人又怎會完全理解我这一類年纪的心態、一切都是從書本及個案的認識到、他日到佢行到我这年紀、回望過去、定能领悟、經歷是需要時間的磨練、好似自己咁、回望過去10年同而家对人对事的睇法都不同咗。。。。有d嘢我以前一定唔會試、但今時今日的我。。。。。。I have nothing to lose !



正如圖片說。。。學會安然接受一切、一切自然變得美好、隨時感恩身边的人、事、物!。。。。共勉之。

(圖片來自網絡)



7 則留言:

  1. 人為一口氣,佛欠一爐香,人往往就是這樣,永不言「棄」!
    若可看開一點那當然很好呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一切看得開、可能天國巳近矣。。。。

      刪除
    2. 一切看得開、可能天國巳近矣。。。。

      刪除
  2. 人到一把年紀,乜都睇化,睇唔化就好辛苦,睇得開就安樂。其實老牛正是想說,有捨棄才會有得著。

    回覆刪除
    回覆
    1. 身边還有一些人、比我大、但還時睇唔開、有時真唔明、唔通佢會壽与天齊?

      刪除
  3. 我以前常常勉強自己去討好不喜歡自己的人,希望人哋會對自己改觀,
    但發覺是徒勞無功後,,又委屈自己,所以呢,現在連見都懶得去見,
    由得他們在我背後說我閒話...反而更開心過日子

    回覆刪除
    回覆
    1. 同樣地我曾經亦如妳一樣、但如今看通了、無論如何的对人好、换來的只是伤心同伤身、所以我现在只會孤身走我路!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...