2016年6月14日 星期二

杏仁酥

每個人的減壓方式不同。。。有人shopping、食安眠药、鬧人(我曾經)、但現在我減壓的方式係。。。。煮、煮、煮!

所以今天继續。。。。杏仁酥。

方法同材料一樣、只係用杏仁粉取代合桃碎。

11 則留言:

  1. 靚姐又派街喇!今次我排第一呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 心急到漏左個坊字添,係靚姐又派街坊喇!

      刪除
  2. 減壓,我棟休息、聽歌、逛街.....

    回覆刪除
    回覆
    1. le樣我冇興趣、可能過去廿幾年的習憤變成興趣。

      刪除
    2. le樣我冇興趣、可能過去廿幾年的習憤變成興趣。

      刪除
    3. le樣我冇興趣、可能過去廿幾年的習憤變成興趣。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...