2016年9月30日 星期五

我的2016生日願望

今天是我進入長者之行列、雖然亦是人生中最不順景之一年、不過都希望身体健康、能继續照顧到太后多一两年、什麽降臨身上都好。。。千萬就不要有腦退化、眼見太后咁、真的很痛心!

身体無病痛巳經係我唯一的生日願望了。

無驚無險、又到終点



(圖片來自網絡)

18 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 敬祝生日快樂!安寧順景!

    回覆刪除
  3. 據國際某機構之說法,六十五歲那才是中年起步……
    此祝靚姐你生日快樂,活力充沛,註顏有術,飲得食得,身體健康!

    回覆刪除
  4. 生日快樂,一切平平安安,無病痛,無煩惱,開開心心!

    回覆刪除
  5. 祝靚婆婆生日快樂。無病無痛就係最好的願望。老牛常說「時時開心、日日健康、事事順利、歲歲平安」,樣樣都坦然面對,就安樂嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 承你貴言。。。。多謝!我會继續笑看人生的!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 同病相憐、心照不宣啦、妳還好、有老伴相隨、我就。。。。唔講嘞。多謝祝福!

      刪除
    5. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  6. 吾好意思,令你感到吾開心,真係抱歉

    回覆刪除
  7. 唔好咁講、我都係一時感觸啫。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...