2016年9月25日 星期日

雪柜的剩餘物資

近日係fb睇到如果成日嘥嘢、第日落到去(阎府)、要食番晒至可投胎、嚇死我嘞、我至怕
隔夜餸、重要係積咗幾十年的隔夜餸、由今天開始怕怕、一粒米都唔敢嘥啦。。。。。

所以。。。以上le碟係雪柜的剩餘物資嚟的!



7 則留言:

  1. 呢個fb朋友都幾識講野,總之唔好做大嘥鬼啦。我們的前輩一直都講要「有衣食」,意思就是「惜食」,愛惜食物。我老牛家鄉方言,稱浪費食物為「罪過」,真是有道理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻!自幼跟隨太后長大、或多或少都有d似佢做大嘥鬼嫁、不過睇完那貼文就真係有d驚嫁。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  2. 我不嬲唔嘥嘢,剩低嗰啲全給母親包晒!而家就輪到我……

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...