2016年9月30日 星期五

生日飯

有位好有心的老朋友、今晚請我去灣仔食飯、慶祝生日、雖然食物唔太好(乳豬除外)、但心意搭夠、心存感激、同時係Fb亦有班好友、送上無盡之祝福、尤如糖蓮子、苦中一点甜。

这幾年在fb同博客中有幸認識到一些素未謀面同幾位交淺言深之朋友、人生若我亦不枉此生!


11 則留言:

  1. 生日快樂!身體健康!整多啲好嘢俾我地食。

    回覆刪除
  2. 多謝妳的祝福!但願未來的日子少d病痛就是、希望妳有個愉快的假期。

    回覆刪除
  3. 多謝妳的祝福!但願未來的日子少d病痛就是、希望妳有個愉快的假期。

    回覆刪除
  4. 我記得父親講過一句話,愛己及人,所以我覺得做朋友也是一樣,若單方面付出或被當儍子,最後即使他或她有多少身家,也不會有人對之而真心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前有句話、人生得一知己、於願足矣!我都是本着以心待人、是否真心得到回報、亦不是一餐半餐、而且是否真心相对、往往在落難中反映出來吧!

      刪除
  5. 祝靚姐:生日快樂、身體健康;福如東海、壽比南山!

    回覆刪除
  6. 敬祝生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  7. 祝靚婆婆生日快樂,健康,順利,如意。開開心心過日子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你亦應如此、因為今天不知明天事、活在當下。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...