2016年9月7日 星期三

紅燒白茭筍之最後一餐

今曰做埋le個上海餸當臨别之佳作!

做工如拍拖一樣、冇得勉强、太后係親人、唔like都要硬食、打工隨時飛、上次比人炒、今次我炒人。


Cut鈡冇可能!


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 可以点?希望揾到伯樂、煮完唔吼冇㽼!

      刪除
    2. 可以点?希望揾到伯樂、煮完唔吼冇㽼!

      刪除
  2. 佢知吾知規矩架?買(食送)都要時間,佢應該比半粒鐘時間你買(食送),做乜仲扣鐘,煤氣都蝕埋比佢,越有錢越孤寒

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要係之前講明四粒钟至做嫁、但佢又食唔晒、買完又話唔食le隻魚、個隻菜、唉!我又要同佢要番、揾黎搅。又話不如改三粒钟!费事同佢講啦、街市講價咩?

      刪除
  3. 乜原來打工咁受氣?咁你炒佢炒得好啱!

    回覆刪除
    回覆
    1. 八卦問聲,幾多錢個鐘,同埋包唔包去買餸嘅車費?

      刪除
  4. 我要求120per hour。。。4粒钟包1/2hour買餸time!每次480囉

    回覆刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我同佢個女講、煮食的人不受欣赏係超冇癮、夾唔到快閃!

      刪除
    2. 我同佢個女講、煮食的人不受欣赏係超冇癮、夾唔到快閃!

      刪除
  7. 支持靚婆婆做法。唔識欣賞就無辦法,討價還價就無癮,走得好,走得啱。咪受無謂氣。

    回覆刪除
  8. 食果個永遠唔知煮果個辛苦,由得佢啦

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...