2016年9月3日 星期六

太后出巡日

趁今日冇雨落、嗱嗱臨同太后出去洗头兼食晏、本來今日得一個姐姐就冇本事舞掂佢的私家車、好彩印姐有個朋友放假入咗嚟探佢、所以請埋佢食晏可以幫吓手推。之後我都送番張餅咭比佢添。。。。我亞婆以前教我。。。。朝廷不駛餓兵嘅!

8 則留言:

  1. 太后犀利,仍然堅持出外扮靚靚。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我只記住以前亞婆的一句。。。。有今生冇來世来做人!

      刪除
    2. 我只記住以前亞婆的一句。。。。有今生冇來世来做人!

      刪除
  3. 靚婆婆記住亞婆講的金句就啱。朝廷不用餓兵;有今生冇來世。總之做足本份,問心無愧,對得住上天同佛祖,心安理得矣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖!我都係抱住这做人的方针去面对。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...