2016年9月18日 星期日

蘋果炒雞粒

噚日煲完蘋果雪梨水、(点知太后又唔飲)、見重有一個蘋果剩底、费事又嘥嘢、用少許雞肶肉切粒、加青紅椒、同泰國雞醬、又炒埋一小碟、睇吓太后又吼唔吼啦。

Le輪佢日日都話冇胃囗、明明話想食乜乜、轉吓头煮又唔食、所以有時d朋友話我点解煮咁多味、其實每碟的份量都好細、比佢選擇吓、唉!所以有工比我做、我話有老人家多多錢都咪搅我、自己家人只能硬食。

4 則留言:

  1. 我老牛睇見都垂涎三尺,太后話冇胃口、唔鍾意,真係冇辦法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫生一早講咗、遲d連食嘢本能都冇埋、加上佢本身係個刁鑽之人、而家越來越亂、聽天安排啦。

      刪除
  2. 我阿媽食梗凝固粉,大约食左八個月,出院時E生要佢食,佢依D乜鬼精神病,鍾意就飲晒,吾鍾意飲一啖就嗆親,醫生有理無理開左凝固粉比佢,出院的文件上左老人院,我到老人院等佢出院,顺便了解,我话吾洗食,老人院吾肯,我又多樣開支.

    回覆刪除
  3. 哈!咁我乜都食,第日咪唔會浪費D野囉

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...