2016年9月5日 星期一

啼笑皆非

有時对住太后真係有这種感覺、以前三十多年前对住亞婆、同十幾年前对住老豆都未曾有这種現象、佢能夠瞓都半夜突然問亞婆瞓向边、又話点解唔見老豆咁多日、食食吓飯又會問点解亞婆唔食飯、我話佢同老豆日日都有食。。。。香呀!

唉!明知这是佢的病、但日日係咁答、若然唔寫吓blog、驚遲早自己都黐鬼埋。最嬲係有d人自己冇做、但又多多批評、好彩而家睇化咗、當佢地鬼噏風、等有朝一日自己受番囉。

現在的環境、除非一早死鬼咗、否則太后这類病人、遲早人人有份、冇人能幸免的。(因為每次同佢係醫生處覆、見盡太多这類病人)!

又引用跑馬地墳場的金句。。。。今夕吾軀歸故土、他朝君体也相同!



16 則留言:

  1. 起碼太后都認得你…
    而家都只能見一日行一日!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖!唔認得係遲早問題、所以我把握这黄金歲月囉。

      刪除
  2. 老牛都見過此類病人,行得走得食得瞓得,講野好似有紋有路,但就係唔知講緊乜。你已睇得化,做得一日得一日啦。引用之語句有理,講就容易,自己落手落腳做先知係乜事。盡力做我本份就算了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最攞命有時佢正常過我、去到做評估正正常常、但試問唔係廿四小時对住佢又点理解呢。

      刪除
    2. 最攞命有時佢正常過我、去到做評估正正常常、但試問唔係廿四小時对住佢又点理解呢。

      刪除
  3. 唉!吾識形容,我阿媽咪又係,失驚無神問阿基(我细佬)返黎食飯未?上月醫生减左半粒藥,佢識得問我攞錢洗,唉!你任老人院一日四餐,你要錢做乜?我自己都担心,長命D都沒錢洗,我冇女兒,第時吾知阿誰替我比住院费

    回覆刪除
  4. 未入老人院前,我阿媽就一日驚到黑,话驚死左係屋企冇人知,其實有冇人知,依D症狀係咪焦慮症?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係日夜对住佢、d人以為我地作大、最惨对住我地(我同工人)又要乜又要物、对住仔同媳婦就乜都唔駛、唔通我好虾d?我而家乜鬼都影相同錄音、费事多講。。。。

      刪除
    2. 乜鬼都影相同錄音,真係要保護下自己架,靚姐你好叻呀!

      刪除
    3. 冇計啦、佢成日唔認數、洗完头都話好耐冇洗、费事同佢頂、按相比番佢睇囉。

      刪除
  5. 我做野果度個顧問醫生話,每三個老人中有1個是啊!數字好嚇人

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...