2016年9月14日 星期三

南柯原是萝

唔知是否人越近死亡、思路越見清澈。。。。加減人生正正反映出。。。就算財富如何的增加。。。但生命就每天的遞减、甚至健康亦如是、無論生前如何的風光、死後當睡在冰冷的棺木上、自然一目了然、先父從病至死的十多年過程中令我啟發出很多大道理、莫非人真的要經歷過才會睇得通、看得懂?

生命何價?從下面網絡的圖片、你(妳)能顿悟嗎?。。。其所謂南柯原一萝。。。。萝醒見青天!


有信仰的一句話。。。天父面前、人人平等。

多謝又收看我的廢話啦。。。。。

(網絡圖片)

14 則留言:

  1. 你唔的嚇我,嗰頭越近越思路清晰,咁我寧願糊塗啲好……

    回覆刪除
    回覆
    1. 唓!你点同我喎、女婿又未揾、硬係冇咁快嗰头近啦、起碼重有三十年你歎呀、哈哈!

      刪除
    2. 唓!你点同我喎、女婿又未揾、硬係冇咁快嗰头近啦、起碼重有三十年你歎呀、哈哈!

      刪除
    3. 哈哈…我忘記和你祝節,我祝你全年佳節平安喜樂,身體健康,太后精神爽利,瞓得食得!

      刪除
  2. 反正都是殊途同歸,要行得開心快樂,無謂諗咁多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼唔知。。。。但都要好多嘢配合到啫、發吓噏風又一日、大獎又比人拎咗、如果有少少錢、肯定我比好多有錢人識歎呢。。。。又再發吓萝。。。。嘻嘻!

      刪除
  3. 中秋節快樂!
    每個人行的路都不同,最终結果都是一樣……

    回覆刪除
  4. 中秋節快樂!
    每個人行的路都不同,最终結果都是一樣……

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的、最終去都是同一終点、珍惜今天所有就是!

      刪除
  5. 開心過每一天,其他野唔好諗住啦

    回覆刪除
  6. 祝靚婆婆中秋節快樂。在「生老病死」方面,上天係好公平,人都有那麼一天,幾多財富又如何?夢可以發吓,笑可以講吓,但最終都係「塵歸塵土歸土」,幾有錢都一樣「無得留低」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係近十多年才睇得通、所以而家亦不在乎任何的得失、正如我上一篇講過。。。。瀟灑走過一回就是!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...