2016年10月1日 星期六

試做的菜式

下星期又要返工、但不知做唔做落去、因為之前唔太合她的要求、所以决定做埋le次再下定論。

好似我太后咁、印姐头的幾年、佢完全迎合唔到佢嘅囗味、如今16年嘞、佢反而喜歡佢煮的餸多過我煮、今時今日的我、巳冇可能用十幾年的時間去迎合别人的囗味呢?

所以我的格言係。。。。我要别人欣賞我的餸、而不是我為錢而勉强自己handle唔到嘅嘢囉。

今天我预習le两款餸菜、之後會叫朋友試味(因為自己戒牛多年)。

至於蛋角、由於現在没有中國圓底镬、比較難煎、亦未必啱佢要求!

一切隨缘吧!




17 則留言:

  1. 回覆
    1. 我做事一向都是这作風、盡量做到最好、但有時都未能達到别人的要求嫁。

      刪除
  2. 蛋角幾好喎!
    我就冇你咁好心機,我只煎蛋卷(魚肉釀)然後切成壽司咁上下………

    回覆刪除
  3. 睇見我聽日又想整呀,靓姐,我見奶奶用油(漱)下個湯殻落蛋漿再落少少免治豬肉,定左型再Sir落鑊煎香佢,好多功夫呀,一年整一次咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有圓底的中國鑊就方便好多。

      刪除
    2. 如果有圓底的中國鑊就方便好多。

      刪除
    3. 係呀事半功倍,見我奶奶整真係企到腳輭,所以很少整.

      刪除
  4. 回覆
    1. 我而家对什麽都係用这心態做人。

      刪除
    2. 我而家对什麽都係用这心態做人。

      刪除
  5. 靚婆婆的格言甚高水平,甚有見地。你做左幾十年廚子,經驗技巧全在心中,今時今日,梗係要別人欣賞你,而唔係你去迎合別人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為明白一個道理、同樣一味餸、幾好的厨藝亦冇可能煮番之前食過的味道、唔同嘅人自然唔同煮法啦。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...