2016年10月8日 星期六

灣仔勁好味之咖喱豬扒飯

雖然佢係吋d、但暫時還未食過好過佢之豬扒、加埋個另上的咖喱汁。。。。之唔係。。。。新樂園囉。









20 則留言:

  1. 咖喱计送手抓餅都好食,我乜都好食架.可能细個捱過窮!

    回覆刪除
  2. 係咪你飲凍咖啡,收十五蚊係乜野收費呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常食咖喱我一定叫可樂!本巳戒咗、但可樂可解辣。

      刪除
  3. 我吃過幾次, 唔覺好食, 所以冇幫趁多時

    回覆刪除
    回覆
    1. 無可否認的確比以前差咗、又貴咗、我初時食係好鬆脆(當年48蚊)、但今日要76、但自己整大镬油、加上佢個咖

      刪除
    2. 件豬排好靚;但沒本事食晒

      刪除
  4. 豬扒醃得好食唔出奇,但咖哩好味?
    其實我知道現時香港差不多所有餐廳用的咖哩都是有人交的,來來去去都係個幾款,最主要係廚師點樣煮同落乜嘢其它配料。

    回覆刪除
    回覆
    1. 更正:我指的咖哩是「咖哩膽」。

      刪除
    2. 吾好意思,我搭嘴,而家香港D茶餐廳,冬菇亭,领匯商場的食肆,好地地一件豬扒,一碗义燒米線,煑到鬼甘,唉!有時要出去坐下,行下消费下,如果吾係變腦退化.

      刪除
    3. 通常茶記或一些食店,醃到啲豬扒好大陣疏打味,用啲油又舊,所以……唉,諗起都驚!

      刪除
    4. 人工、舖租係主要問題、冇計喎。

      刪除
    5. 依家香港係甘:醃香茅豬排冇香茅味仲要比三件我!譚仔 又係難食到;個啖湯先得人驚;但一樣排晒隊;某名人話D後生;去少幾次日本夠首期;香港食碗拉麵要95蚊;佢黎講係散銀. 我係碧嫦

      刪除
    6. 後生去日本食拉麵人;地師傅用心煮一碗拉麵; 比錢個比得開心;佢知乜[富二代 ]

      刪除
  5. 唉!好多人食米唔知米貴、就算唔係富二代都一樣、而家d父母只懂比晒d好嘢仔女、等第曰老咗就知。。。。膝头抹眼淚!而家d人自我中心、毫無感恩心、反正自己無人無物、關我屁事!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...