2016年10月24日 星期一

我的童年

眨吓眼、原來巳經過了六十多年、現在珍惜餘下的每一天!



可以的話。。。。時光能夠再轉換多一次就好(只是痴人說夢吧)


以前窮、但開心!


13 則留言:

  1. 靚婆婆,我以前窮因不知自己窮,但開心,因不懂什麼是不開心。
    我媽媽煮酸甜玻璃肉,很和味,不知自己吃的是豬糕。蒜頭豆豉炒石卵,吮石仔都可以餸兩碗白飯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!發覺生活越富裕、人越不心足、以前住舊楼、報紙當牆紙貼、雖現在不是富貴人家、但比起小時候好好多、相比下、細時還是開心過而家囉。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 妳真係自己友,我細時住廟街戰前舊樓,板間房,就係用報紙貼住屏風玻璃。

      刪除
    4. 妳真係自己友,我細時住廟街戰前舊樓,板間房,就係用報紙貼住屏風玻璃。

      刪除
  2. 這張照片比以前看的那張清楚得多。
    太后是美人,而你就是美少女……
    真的,太后很有風範,婉約多姿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 太后的確年青時有少許似粤語片明星。。。紫羅蓮、但我就是醜小鴨一名、直到廿歲出头才見得吓人咋。

      刪除
  3. 太后個樣一眼就認出,但靚婆婆個兒童樣就認不出了。人老左喜歡憶當年,老牛也如是,回味童年時,甚覺多樂趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前成日笑人。。。想嚿屎!哈哈哈。。。。想唔認老都唔得嘞!

      刪除
  4. 太后很生時好靚女啊!讚

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...