2016年10月5日 星期三

我的工作莱式

最後拍板的晚餐餸莱係。。。。薑汁芥蘭、鹵水花、煎蛋角、(加送小食。。。云耳拍青瓜)!

由始至終都抱住隨緣之心情返工、可以的話、能做的話。。。盡心而為。。。。不過。。。我的底線係。。。不可以呼喝我!

各取所需係我現在的做人心態。



5 則留言:

  1. 十分同意。我係來打工唔係來比人呼喝,對我不禮貌乜都唔使講,即走。「各取所需」亦十分啱,你出錢來買我的技藝和經驗,若你不欣賞或認為唔值,就無緣合作,各行各路。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我成曰比人話吋嫁、but I just dont care!

      刪除
  2. 原來出左兩篇,争D睇漏呀!

    回覆刪除
  3. 你個事頭咁衰架,呼喝人架

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...