2016年10月15日 星期六

龍骨煲清補涼湯

以前中醫有句話。。。。太子都飲唔壞嘅湯就是清補涼湯。

之前幫朋友煲湯、今天係最後一次、本想再煲多一次石崇魚、可惜由香港仔去到鴨脷洲、再由鴨脷洲去到灣仔都揾唔到、最後係鵝頸橋個街市、比我揾到一檔刚好劏緊條龍躉、二話不說立刻要咗條骨煲清補涼豬骨、煲完滿室都充滿魚香、d湯重十分膠囗添、由於魚新鮮兼加了陳皮一齊煲、一些腥的感覺都冇呢。





13 則留言:

  1. 以前後生時,老媽子常煲清補涼豬瘦肉;岳母家也常煲清補涼,岳母便常講這句「太子都飲唔壞」嘞。老牛鍾意食湯渣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!le句我外婆以前成日講嫁。

      刪除
    2. 哈!le句我外婆以前成日講嫁。

      刪除
  2. 比妳成條買到真好,幾多幾!?

    回覆刪除
  3. 比妳成條買到真好,幾多幾!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日都買到嫁、只不過今次即劏新鮮好多、大大條100蚊。

      刪除
    2. 我成日都買到嫁、只不過今次即劏新鮮好多、大大條100蚊。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...