2016年10月6日 星期四

糯米釀雞翼

心思思。。。又做番幾隻糯米釀雞翼食吓先!

我的饀料有糯米、臘腸、冬菇、瑶柱、之後煲成糯米飯。

冰鮮雞翼起骨、釀入饀料、用牙簽拮住、飛水、再搽老抽、蜜糖、之後再用光波焗至全熟。



7 則留言:

  1. 回覆
    1. 工夫就多一点、但我整得多都好易去骨。而且用光波点都健康d、有時我會釀素料添。

      刪除
    2. 工夫就多一点、但我整得多都好易去骨。而且用光波点都健康d、有時我會釀素料添。

      刪除
  2. 色香味全,工夫菜,而家出邊無乜地方有囉

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...