2016年10月5日 星期三

涼瓜炆䱽魚

今朝買咗條細英䱽、之前有朋友買咗白䱽當英䱽、所以今朝特登影比佢睇。

我一人就食唔晒、所以一魚两吃、今朝炆苦瓜、今晚豉汁蒸。


不過蒸又好、炆又好、逢魚近头同腩的黑膜一定要清洗拿走。。。。腥之來源呀。


10 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 我都唔識分英䱽白䱽,總之唔係黑䱽就好食……

    回覆刪除
    回覆
    1. 白䱽成身白、英䱽灰白色、重有一隻叫燕䱽、比白䱽貴、但又比過英䱽、我都唔食黑䱽、好腥。

      刪除
  3. 之前果篇你話博友講魚好腥,你叫我估原因,我都話係魚血同肚果層膜啦。以前我買鯇魚硬邊的魚心,一定叫師傅刮淨果層黑膜。

    回覆刪除
  4. 啊~ 我都分唔清佢地個家族呀

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...