2016年10月6日 星期四

太后的午餐

今天又係太后的物理治療日、煮咗咖喱雞同拍青瓜拎去利國偉日間中心。

唔理得咁多、而家煮咗出嚟食唔食都好、做好本份就是啦。


做工同做人一樣、無可能盡如人意、但求心安理得。。。。。这是我目前的人生觀!



11 則留言:

  1. 一星期两天、九至四!本來包lunch同snack.但太后唔食、只好煮完拎去。

    回覆刪除
  2. 諺云「豈能盡如人意,但求無愧於心」,做好做足本份就足夠,冇可能時時事事都比人打一百分。你好俾心機煮,但太后如今真係好難服伺,佢食就最好,唔食都無辦法。老牛明白靚婆婆辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我完全明白嫁、所以都懶理、屋企太后又好、做嘢的老細也好、總知咪呼喝我、比到錢、煮完話之佢食唔食啦。

      刪除
    2. 我完全明白嫁、所以都懶理、屋企太后又好、做嘢的老細也好、總知咪呼喝我、比到錢、煮完話之佢食唔食啦。

      刪除
  3. 大后真係幸福,你新自煮又拎埋去

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 唉!做乜甘曳曳吾食中心安排的午餐?吾識講,有D甘既老人家

      刪除
  5. 點解我甘講,我果日探完佢回程時心口痛,第日沒上去探佢.晚飯時佢一手撥走餐盤,事後阿姐一見到我話比我知

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...