2016年10月9日 星期日

重陽節隨想

一年一度的重陽節又到了、又是孝子賢孫追思親人的日子、本來隨着時間的流逝。。。。对於去世巳久的親人印象中本巳變得模糊、但近日太后不停追問佢的老公同亞媽去咗边、係边瞓、又話点解唔食飯等等之類、不禁令我心中五味翻騰、泛起漣漪。

太后係我这世上唯一的親人、他日一朝離去、我亦難想像受不受到这衝激、雖然心裡早有心理準備、但一旦發生時亦難控制自己的心情、好似當年先父走了之後、曾一度情緒失控、雖然他並不痛錫我、但十多年的朝夕相處同照顧、比起其他兄弟姊妹(出自另一母親)來得更傷心。

对現時的心態同日後之路怎走落去、只有抱着。。。。和尚打鐘、見一日打一日吧!

誰能料到我會否先她而去呢?


(圖片來自網絡)



6 則留言:

  1. 好多野唔使宣之於口,係擺響心度。老牛對父母、祖父母、外祖父母和愛妻都記掛住,因為佢地都對我好好。今時今日我都盡能力去拜拜,聊表心意。親人去世已見慣,並不特別悲傷,只祝他們早登極樂、免除痛苦。

    回覆刪除
  2. 早晨,靚姐,吾好諗太多,沒人預知邊個走先,你今日帶佢去飲茶,日子易過D

    回覆刪除
  3. 早晨,靚姐,吾好諗太多,沒人預知邊個走先,你今日帶佢去飲茶,日子易過D

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...