2016年10月24日 星期一

香辣醬四季豆

昨天趁759有七折、買咗樽香辣醬、今朝試用四季豆來炒!

攞嚟送粥同上海麵一流嫁。



9 則留言:

  1. 間中食餐都唔錯㗎,不過弊就弊在很難買到靚、嫩的四季豆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 這裏有很多不同的豆,但由於西人對豆的煮法不講究,從收割、包裝至超市,相信已兩三天,然後再到自己買的又唔知放了幾耐(賞味期會長達一個星期㗎)?咁你話啲豆會有幾多仍然爽嫩呢?

      刪除
    3. 我見澳洲的5B媽自己種菜食、点解你唔自己種呢?

      刪除
    4. 唔好搞我,而家我已一腳踢,如果仲種埋菜,嘩,我容乜易好快殘到連阿媽都唔認得……

      刪除
    5. 我見係外國d人好enjoy咁喎、而且種少少自給自足、又唔係叫你拎去賣?

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...