2016年10月29日 星期六

柏金遜与認知障礙(腦退化)

以前我曾經講笑地說、两種現今常見的病症、如果有得選擇、我諗我情願選擇前者。。。其實二選其一都痛苦、分别只是自己本身定家人啫。。。。而且據聞前者最終亦可能同時患上後者(未死的話)

最近發現有两位朋友不约而同都患有这两種病、而年纪亦不是太大、只有七十左右、相談之下、前者自己就苦不堪言、因為病的初期、手脚僵硬、提起脚步都有困難、後者當事人自己不知是病人、但身边的人就辛苦、尤其去到中晚期(正如我家太后)、醫生曾講過这是思覺失調的一種、腦入面的(線路)斷晒、所以全完做乜都冇意識、最終退化到連食也不能、唉!都唔知点解近年咁多这两種病、更趨年輕化添。

個人察覺到这两種病的病人有一個共通点、第一、長期處於抑鬱狀態、第二、社交方面欠缺、第三、長期賴安眠药。。。。久而久之腦部的某些(机件)失靈、而这類病人的習惯亦是往往將心結屈在心底裡!

雖然自己不是醫務人員、但多年对人的觀察亦算有多少心得吧。

相信樂觀的做人態度亦會对这類病有所幫助。

希望未來的醫術能盡快揾出靈药、死亡並不可怕、怕的只是病痛!


(圈片來自網絡)

9 則留言:

  1. 照你咁講法,我都好容易患上這些病症?
    做人去到終點,也不希望自己掙扎時家人又要掙扎,苦事啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係馬後炮、太后六十幾歲時我曾笑言佢若不死一定會患上此病!性格内向同缺乏社交係其中一大因素、執着亦是其二、所以近年我不停自我反醒、希望不會步佢後麈。記得早两天同佢覆診、見到有位老太太、巳九十七、除咗行動方面唔好、無論言談、思維、比我還好、最深刻一句話。。。。老人係被遺棄的一群、所以要常自我檢討、反醒、做個快樂又唔令人討厭的老人家。。。。这話出自一個九十

      刪除
    2. 。。。九十七歲的老人家、可想像到佢EQ幾高!

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  2. 說的甚是,老牛有位同就講過「唔怕死、係怕病怕痛」。九十歲老人家見解甚高,好識得反省自己,佩服之至。佢一定唔會抑鬱,唔會腦退化。

    回覆刪除
  3. 唉!咁識諗的老人、極少有啦。好似我家太后的臭脾气加埋腦退化病、若这年不在身边監場、睇怕都走埋啦、近來

    回覆刪除
    回覆
    1. 加上太后近日病情加深、晚晚唔瞓、不停叫住印佣这樣那樣、佢巳開始發脾气唔理太后啦(又好難怪佢、高血壓唔夠瞓死得人嫁)

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  4. 可不可以兩種病都唔揀?

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...