2016年10月21日 星期五

八号風球(海馬)下的午餐

一早巳改掛八号風球、而家天文台學精咗、费事又比人丙(不過現今社會的趨勢、無論点做都一定有人丙)的。。。唉!

冒住冇保險下的危險、一定要去街市嘆杯奶茶、顺便買少少餸啦。。。。今朝有梅莱蒸鲩、炒生莱、同咸酸菜炒牛肉、飯後甜品無花



10 則留言:

  1. 我呢度百無,落街又大風大雨,我整以前細個阿媽打風嘅例牌飯---餐肉煎蛋飯😊
    多咗一日意外假期,好正~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!妳一定住高級地方啦、我一落街隔離就係莱檔、但唔靚、我早上那杯奶茶唔少得、慘過冇安眠药、而且今早冇乜風同雨。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  2. 今早無落雨無乜點買野,而家落雨又唔想落,哈!人真係煩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最主要係飲奶茶、買餸都其次。

      刪除
  3. 靚姐,今餐一定好貴,打8號都有咁好嘅餸,叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇噃!鯇魚23、生莱7皮、咸莱同蕃茄、牛肉係雪柜貨、最贵至多係無花果、80蚊五粒。

      刪除
  4. 我今日落街市同平時都冇分別!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...