2016年10月19日 星期三

椰汁鴨

進入秋冬、芋头開始靚、今天就炆碟椰汁鴨啦。

材料

米鸭1/4隻斬件

醃料

盐、古月粉、糖、生粉

芋头1/3個切件、用油爆香、侯用

椰汁後下

先用油、蒜片爆過鴨件、落芋头件、水、雞湯煮至芋头開始淋、之後先拎起芋头、继績炆鴨至淋、放回芋头件、炆淋後加入調味同椰汁便成。




13 則留言:

  1. 靚姐姐,請問用臘鴨炆,係唔係都可以用同一方法?而家好似好難買到鴨,妳係唔係喺雞檔買呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、冰鮮的、48蚊半隻、我用1/4煮椰汁、另1/4搽五香粉焗。無論雞、臘鴨(要出水才好用)、都可以、平時我多用雞、臘鴨就少用。。。。因為怕有益味同太咸。

      刪除
  2. 好介紹,但我太太堅持都係要食燒鴨,無符喇!唉…我冇你咁有口福,靚姐……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而唔識焗燒鴨喎!咁你点整呢?

      刪除
    2. 要學足港式燒臘就冇乜可能,我都係用八角、麵豉醬、蔥度、五香粉、鹽糖燒酒抹在鴨腔,用長鋼針縫好,然後開煲滾水燙鴨外身,也無須淋麥牙糖和醋開的水,掛一日又話用風扇吹五六個小時,待鴨皮乾爽便可入爐,170度焗1小時15分鐘,再用10分鐘面火燒塊皮,就係咁,但塊皮未必會脆㗎!

      刪除
  3. 回覆
    1. 冬天食至正!不過我都唔敢多吃。

      刪除
    2. 冬天食至正!不過我都唔敢多吃。

      刪除
  4. 正,呢個餸我都鐘意食架!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...