2016年10月2日 星期日

鳳凰蛋卷

这碟顺德菜我是自創的、用發莱、虾米、加鯪魚肉搅至起膠、放入煎過之蛋皮、捲好蒸熟、凉咗後切段、可煎香、或打薄獻、但我就喜歡即食。



9 則留言:

  1. 我會釀好魚肉後繼續煎香來吃,點豉油就已經好好味……
    我阿媽以前係咁整㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我捲好後蒸完才切片、有時再煎、有時打獻。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  2. 好似蝴蝶酥從倆邊卷向中間,變成發財如意卷.過年好意頭

    回覆刪除
  3. 我見上海人整到好似如意卷咁架

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...