2016年10月5日 星期三

古法炆龍躉翅

今日同人買開骨煲湯、見到有份翅、於是買咗一份用古法炆。

材料

班翅先用盐、古月份、糖、蛋、生粉、炸過候用。

其他配料

冬菇絲、肉絲、薑絲

調味

老抽、蚝油、生抽、



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 古法係用冬菇同瘦肉絲、凡炆都要炸過、否则易難。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  2. 我這邊也有石班腩賣(超市下欄嘢,所以處理得不好),睇落麻麻地都要$12一公斤。
    不過我食過一次是朋友給的,那些大好多,真係似龍躉翅,比買嗰啲好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家香港通街都有龍躉賣、大部份來自沙巴、亦好多是養魚、le碟都要130。我同個friend買的两條骨要230!

      刪除
    2. 而家香港通街都有龍躉賣、大部份來自沙巴、亦好多是養魚、le碟都要130。我同個friend買的两條骨要230!

      刪除
  3. 好正呀!睇到流口水添!

    回覆刪除
  4. 呢個餸我都好鐘意食,下次我又要用冬菇和肉絲蒸魚先得!

    回覆刪除
  5. 尼個餸我都好鍾意食,自己整正

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...