2016年10月13日 星期四

自家鮫魚肉煮蘿蔔

好耐冇自家打鮫魚肉、今天買咗两條鮫魚、打咗d魚肉!

魚骨拎來滚湯、肉就用來煮白蘿蔔、清清地都唔錯嫁。





11 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀、蘿蔔甜、加埋我用魚骨湯煮!

      刪除
  2. 靚婆婆好有心機呀............心心最仲意魚肉煮蘿蔔架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我屋企人不喜歡食街的魚肉、所以自己打囉。

      刪除
  3. 靚婆婆上次我自己打魚肉口感未夠彈,有冇貼士教吓我呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?鮫魚有两隻、要買扁鮫喎!而且要加粉同水、向一方向搅到埋晒再撻十多廿下、通常我做完用水煮一嚿仔、睇吓夠唔夠味同弹牙先。

      刪除
    2. 吓?鮫魚有两隻、要買扁鮫喎!而且要加粉同水、向一方向搅到埋晒再撻十多廿下、通常我做完用水煮一嚿仔、睇吓夠唔夠味同弹牙先。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...