2016年10月27日 星期四

眼光光

唉!真撞鬼、全晚好似飲咗豬肉湯、望吓個钟三点幾還毫無睡意、睇怕都要眼光光、望天光吧!

趁没有睡意、突然舊日的回憶一湧而上、由小學、中學、英倫之三年生活、斷斷續續的生活片段、好似節目重温一樣、最深刻的莫如當年廿一歲的生日派对的場、歷歷在目。

記得年青時常笑言外婆為什麽昨天發生過之事一点記憶也没有、但陳年舊事反而記憶尤新、原來今時今日竟發生在自己身上、正如花開花落、冬去春來、萬物循環不息、人亦一樣、今天的我、正如昨天的你、明天的你、又如今天的我吧!

廢話說完、希望能安然入睡。


(圖片來自網絡)

16 則留言:

  1. 唉!這個問題近幾年我都常有,個人攰到不得了,但一係好難入睡,一係就好快醒,半夜醒左等天光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前試過晚晚失眠、本來好轉咗、最近又復發啫、唉!

      刪除
    2. 之前試過晚晚失眠、本來好轉咗、最近又復發啫、唉!

      刪除
  2. 我只要睇啲爛劇就可輕易入睡。
    但就算瞓得著又點,也因常常發夢到醒令睡眠不良,我諗年紀大是這樣吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係長期比太后搅到瞓唔到、本来巳經好轉咗、但最近又番發、激死呀。

      刪除
    2. 我係長期比太后搅到瞓唔到、本来巳經好轉咗、但最近又番發、激死呀。

      刪除
  3. 不能入睡便起床,不要給自己壓力去睡,分一分心,待你真正疲倦時再睡。

    回覆刪除
  4. 我昨晚也三點才睡,掛住上劉網,不過我晏起床。

    回覆刪除
  5. 偶爾享受一吓夜半無人的時刻也不錯,不過一晚好喇!

    回覆刪除
  6. 瞓唔著真係好辛苦,眠響床眼光光個人會好煩躁,越係急於瞓越瞓唔著。有時睇下無故事情節的文字書或者圖畫、圖片書,放鬆心情,心想︰偶然一次唔緊要啦。放鬆左就易於入睡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨天晚上太疲倦、由十点已睡、可惜零晨巳自動扎醒!

      刪除
    2. 昨天晚上太疲倦、由十点已睡、可惜零晨巳自動扎醒!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...