2016年4月11日 星期一

心理治療。。。(2)

自從醫生批咗我去見心理治療之後、雖然經濟上幫唔到、但起碼心理方面可以用另一種態度去面对、回想當初我的確对母親有份怨恨、亦对自己當初的抉擇有份後悔、观在我用另一種心情去面对、因為一路由成長至今、伴我同行六十多年始終係佢、無論過程中的種種对与錯、这份恩情足以令我詺記於心。如今亦因病情至令佢忘記我以往对她的付出、誰对誰錯如今亦無所謂。。。。正如我亞婆曾經講過、有今生、豈有來世吖。

可能我開竅了!

面对看佢身体日漸變差、可以做的只有盡力陪伴多佢一些、煮她喜歡吃的、監察着工人有没有出錯就只有这樣吧!



圖片來自網



12 則留言:

  1. 清醒時忘記了你那是最痛苦的事,
    但她卻不是呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 是是但但又過了大半生!可能近年係fb睇得多佛理、個人比較以前心中平靜好多嘞。

      刪除
  2. 心理醫生真係幫到你喎!你亞婆講得啱,諗到有今生都未必有來世,乜野都可以忍到架。你繼續加油啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 盡力而為吧!每事向好方面諗就是。

      刪除
  3. 人生苦短,越早學懂放下,越早有愉快人生!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意!其實我應該早一点看透就不至執着多年。

      刪除
  4. 而家佢乜都唔知,你用怨念念佢,只有自己辛苦

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...