2016年4月3日 星期日

當更日

今日印姐放假、又要當更做一家之煮!

為咗要太后食游水魚、唯有陪食啦。

買咗條游水瓜子班、佢食头、我只好食埋剩低的魚肉、咁貴、唔好嘥嘢囉。見炆開嘢比人、拎起半边蛋同鹵水荳腐比佢、其他難消化的大尾魷同生腸就咪嘞、费事唔舒服入我數呀。

8 則留言:

  1. 伯有有你係身邊陪伴係佢的福氣.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 千祈咪咁講、我應承佢亞媽(我亞婆)照顧到佢拜拜赌。係承諾咋。

      刪除
  3. 第日我個囡係咁對我就唔錯囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝妳好運啦!知嗎、以前我的一輩人、(所謂家人係包括父、母、兄弟姊妹、老公、老婆、仔女)、但而家le輩人所謂一家人只係老公、老婆、仔女。。。(當然只係我個人睇會啫)

      刪除
  4. 回覆
    1. 唉!都係le句、我地le輩肯盡吓責將會失傳。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...