2016年4月16日 星期六

遺憾

本來噚日焗咗少少叉燒比同學仔亞媽食(因為佢唔食嘢入咗院)、点知同學仔話佢亞媽要轉院、加上腸胃唔舒服、点知。。。。到了晚上佢媽媽走咗了。

唉!人生無常。。。。愛真的要及時、其實同學仔的父親走咗都唔夠一年咋。

當初我曾經提点過同學仔、多些回來陪吓亞媽、因為一路以來他們(亞哥同細佬、包括同學仔)全部早巳移居外國、自從佢父親走咗之後、陪伴身边的只是工人、加上近年佢媽媽亦患上腦退化、不過这是别人的家事、我都係有感而發啫。

所以我近年都盡力多d陪係太后身边、希望在佢人生最後的日子多点陪伴一吓、不至走咗才遺憾吧。



10 則留言:

  1. 人生不可能完全完美,但一定不要有太多的的遗憾!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同意!可以的話只可盡量減少遺憾。。。

      刪除
  2. 同學仔都可能想,只是趕唔切,變化太快

    回覆刪除
  3. 今日不知明日事,唯有珍惜眼前。

    回覆刪除
  4. 人生無常,老牛已親身感受,所以明白,珍惜今天、珍惜眼前人、珍惜已有的一切,切莫「到失去時才覺得珍貴」。多陪太后啦,就算佢唔認得你、唔記得你係乜水都唔緊要,最重要是讓她無憾,靚婆婆自己也無憾了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家我都係咁諗、若然有机會中條六合彩头獎(發下夢先)、我一定買部車、請個司机、車佢周圍去食同遊車河、因為佢以前成日同工人周街逛、而且日日坐屋企監、自己行唔到、無辨法、反正生不帶來、死不帶走。。。。唉!可惜我又唔爭气吖

      刪除
  5. 人生無常,盡量做好自己本份,已經無憾。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...