2016年4月3日 星期日

時代的巨輪

隨着ATV的落幕、亦證明一樣嘢、就是無論思維定行動、不進則退、好似自己亦由亞姨、姨媽級進升到姨婆級、亦由脆卜卜進化到卜卜脆(d骨)、若然思維重停留在脆卜卜的年代、就給人的感覺。。。。重未化囉。


所以近日不停將自己的朱耳成變賣、一來可幫補吓、二來諗通咗。。。。曾經擁有、總好過不曾擁有、好多嘢我曾經不捨、而家巳學會放下。



諗諗吓点解近年咁多腦退化?莫非与此有關???哈哈、我又嚟發吓噏瘋啦!


(來自網絡的圖片)





10 則留言:

  1. 唉!我D朱義盛係金價5050一錢時賣得八八九九,我啲婆仔數係咪要鎚仔吉大脾

    回覆刪除
    回覆
    1. le個世界冇話鎚仔拮大脾、我夠曾經問過自己、点解我87時去咗加拿大唔留低揾個人嫁鬼咗啦、但回头一想、以我的脾气、就算嫁鬼咗都一定離埋婚添!

      刪除
    2. 黃子華話忍忍下就一世架啦!哈哈

      刪除
  2. 你吾好甘謙啦,學杜文澤話佢自己洗錢洗來洗去都係面個浸,笑死,我都想洗極都係面個浸,吾入肉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!就算比妳洗係面個浸又如何呢?生不帶來、死亦帶不去、就算我冇仔女都咁話。。。留低又係点?到头來亦係搅到四分五裂、费事係棺材跳出來啦、所以就算冇我都对自己好好嫁、有朋話揾個順盤、唉!而家比妳揾到又点喎、顺盤亦會變質啦。

      刪除
    2. 商天娥咪揾左個筍盤囉.E個世界邊有甘多筍盤

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘩!唔噏吓會黐線嫁!大大話話今日答問遊戲答到我都以為係年初一呀!

      刪除
  4. 講下野都好架,閉得耐,自閉架啦

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...