2016年4月22日 星期五

思巧人生

近日有見朋友及親戚中相继的離開、突然有感而發、人老咗原來点解會有抑鬱症、大多數人離不開。。。睇唔開、太多盼望、回報不如自己期待、往往做成諗埋一边。。。。唉!所以人永遠唔可以停留在過去、應放手時就放手、做個快樂的老人才是。

尤其是晚年、明知夕陽無限好、雖然係近黄昏、見醫生多過見朋友、就當而家醫生係男朋友囉。


8 則留言:

  1. 你講得啱,人就係諗埋一便……
    有時也沒想到要回報,但誰知回報卻十分嚇人。
    不知你有冇聽過?為了掩蓋恩惠就會殺人滅口,你話恐怖嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係咁恐怖卦?人老咗双眼矇咗、心反而清咗、所以我而家個心去睇人而唔用对眼。

      刪除
  2. 我老豆家下老咗,越老越怕死!反而睇唔開

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我而家冇乜牽掛、反而对死亡冇感覺。

      刪除
  3. 靚婆婆話見醫生當見男朋友,風趣幽默而有哲理,十分認同。之前你話「唔怕死,就怕死唔去」,老牛轉述給朋友,個個話係「金句」。人就係要靠自己睇開,自己睇唔開,別人幫唔到你。樣樣都放得低,自己就開心D。

    回覆刪除
  4. 樓上黃牛兄:Hi,我又講下近年感受到自己到左衣個年纪,怕痕怕痛但吾怕死,最怕學唐英年話齋吊吊揈,我至怕出入醫院死又死吾去,吊吊揈,食藥吊命

    回覆刪除
    回覆
    1. 係老人院出出入入,見到老人家好心up,有時離開老人院眼红红,見佢地死又吾死得,連自殺能力都冇,隻腳退化到好似晾衫.
      竹甘,你扭計吾食呀,佢地(隊隻蕉,丿開杯奶比你,吊命都要 架

      刪除
  5. 真的,如果坦然面對最好,但!死是一個大關......

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...