2022年7月6日 星期三

芫茜花甲麻辣米線

不久之前我曾在土瓜灣的一間小店食過這米線。

所以今日做東施、買齊差不多的料試做、除咗個湯底唔知人地怎樣做、其他都有七至八成似嫁。

Post咗上fb都幾多人like嫁😂😂😂

6 則留言:

  1. 咁落本一定好味啦😄希望留言唔會去咗垃圾箱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次收到。唔知幾時又好似我咁癲癲地啫。😂

      刪除
  2. 以你資深廚娘的經驗,品嘗小店的芫茜花甲米線時,或者可以估到人家用何種方式方法煮個湯底。

    回覆刪除
    回覆
    1. 湯底的配搭比較難估、而且我只吃了一次、不過今次我都頗滿意

      刪除
  3. 自己覺得好食便可,就算你開店,都不用跟足別人的湯底,要有自己的獨特味道。配料要自己喜歡的食材,最重要是自己滿意呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白講、今次都頗為滿意嫁、所以我不用再試過、每次我做完自覺滿意的食譜便會挑戰下一個新的。哈哈!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...