2022年7月17日 星期日

下午茶

本來咁熱唔打算唔外出、因應承咗鄰居同佢買椰青、所以帶了我的「私家車」去廣場同佢入货、反正我今天行唔夠8000步、當做運動吧!

當然去得商場、我的「下午茶」心癮又發作、今次唔食粉麵之類、試了個雞翼薯條(偶爾的放縱、能令自己開心、亦無何厚非嘅)、一笑!

看來今晚又吃不到晚餐啦😚

6 則留言:

  1. 這個下午茶,我睇到都口水流

    回覆刪除
  2. 仲要有凍檸茶👏👏

    回覆刪除
  3. 是但啦,俾醫生鬧就鬧啦,幾十歲人隨心所欲吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係講下笑啫、醫生日日見住咁多病人、得鬼閒鬧我咩、而且次次都不同醫生、下次半年後都轉咗醫院或移埋民啦😉

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...