2022年7月9日 星期六

週末的午餐

今天好熱、不想再出街咯、就算行唔到八千步都咁話啦、昨天对腳重未痛完呢🤣🤣🤣

刚刚有救護車嚟接走我另外一边的隔離亞婆、原來佢数天未進食、冇力起身、佢的妹妹打電話比佢才知、唉!我这裡的長者屋其實都有唔少嘅「隱蔽長者」、可以成星期自己困在間屋入面、唔接觸外人、(其實我之前都嘗試向她示好、想比些煮好的食物)、但她不領情、沒法啦!

言歸正傳、今日食:蕃茄煮黃花、咸魚雞蛋(烚蛋)炒菜飯😜

唔錯、唔錯😋😋😋

4 則留言:

  1. 其實腳痛唔適宜行太多,我平時多數行5千幾步,間中成日都唔出街。

    回覆刪除
    回覆
    1. 重要嘅係、我有腳趾外翻、行得耐(就算是波鞋)、都會痛🤔

      刪除
  2. 長者是否「隱蔽」通常是個人性格,旁人關心示好也不一定領情,那就算了吧,用老牛常用的一句話,就是「尊重他人的選擇」,不要干預他人的生活。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以不要常怪罪於政府沒関心長者、而事實上有很多人(長者)係自我「隱蔽」、怪得別人😔

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...