2022年7月27日 星期三

不可预計的突發事

以往的數十年、由於沒有危机感的思維、往往當有突發性的事情發生時便有種「措手不及」的感覺!

好像今天早上由保安姐姐通知我的冷气机又滴水、明明我上個月找師傅通了喉及換了底盆、怎可能是我的單位呢?但事實上「真的」、只能講一句:「何必偏偏選中我」

世事就是如此的、「天有不測風云、人有霎時之禍福」、所以我現在每天都當自己是「最後的一天」、相信會開心一点😚😚😚

現在咁好的天气、又唔曬、可能一轉眼又會烈日當空🔥🔥🔥这便是人生!不可預計吧😅

師傅刚來過、原來又是垃圾的問題、銀紙就冇、点解垃圾又可以咁多嘅、最近又跌爛手机、又要修理、錢、錢、錢、乜都係「錢」、雖然錢不是萬能、但冇錢就「萬萬不能」😭😭😭

4 則留言:

  1. 系呀吾知点解?我早一星期前以為冷氣機打柴要買過,原來通一通好多潺呀,清理好又用得

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都唔知点解刚清洗完一個月多d、咁快就聚積咗d垃圾、又要再通過、我的血管夠塞咗十幾年啦、都未駛通、激死我呀😔

      刪除
  2. 因為機在外邊,有時風吹樹葉來就是垃圾,塞住膠喉就不能去水,積在盤裏就滴水。唉,乜都會有啦,兵來將擋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼唔知、乜都係錢、總知就黑仔啦、最衰我樓下個亞叔(都唔知係亞叔定亞伯)我們一層是女、一層是男、每次一滴水就瓜瓜声、😡

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...