2022年7月27日 星期三

煲粥炒米粉午餐

為咗答謝師傅(朋友)開緊工都立刻過來同我搅掂番個冷气、 (否則今晚就慘嘞)所以煲定個蚝士瑶柱排骨粥同炒定碟七彩齋米、因為佢冇收我錢(明知亞婆窮囉)🤫!

做人嘅嘢唔好白駛人、我從小就明白这道理、自問人緣都唔錯嫁、錢財乃身外物、我母親雖然没有讀過書、但從小就这樣教導我😚

2 則留言:

  1. 講得好啱。唔可以白使人,即使冇錢也要想法報恩,不可以欠人家的人情。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一路以來我都是奉行太后的做人宗旨、只可人負我、我決不負人

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...