2022年7月6日 星期三

又係牢騷的日子

近來少發咗心中的牢騷、但隨著昨天拎個跌壞咗嘅電話去修理時才發覺早前(二月)買的小米原來是用比正價還高的價錢買咗個(水貨)!

問題都不在比人呃、怪只怪自己大意、係冇得修理喎、頂!叫我拎返大陸才有得整、而家通関遙遙無期、整什麽?最衰係唔知自己有冇儲起那些資料(因開唔到机)、不過、我只嬲咗一陣(朋友講我進步了)哈哈!比著以前的我一定耿耿於懷好一段日子。嘻嘻~可能人之將死卦?

從今次的事件中我又要重新審視一吓自己的智商、但朋友説不是智商的問題、是過往的幾十年在太后的保護傘下我從不考慮到金錢同忽略到人際之關係、加上性格上種種、也罷、努力在改變以往的急燥、停止口快過腦的陋習。

希望以後能做一個不容易被呃的亞婆啦😊😊😊

昨天剪完髪、發覺又老了、好傷❤️

6 則留言:

  1. 我呢幾個月都突然老咗好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前有人講過女人一到咗某一個年齡特別老得快

      刪除
  2. 你朋友講得啱,唔係智商問題,係因為以前唔使理、唔使諗、唔係顧及、所以沒有這方面的經驗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 比著以前、我從不認同朋友的説法、現在可能我真的變了。比較容易接納別人的説話!

      刪除
  3. 我反而覺得你瘦左,young左

    回覆刪除
    回覆
    1. 至於瘦的方面、我真係瘦咗、今日在教會聚會時、發覺唔夠50kg

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...