2022年7月4日 星期一

菠菜牛肉炒油麵

今晚本來唔煮嫁、因為好晏至食完個午餐、但雪柜重有少量嘅菠菜(唔留得)又有溶咗嘅牛肉同剩低嘅油麵。唉!一於煮埋佢、煮完分咗一大半比鄰居、自己留起小碗夜一點才食。

做法好簡單、先炒好雞蛋候用、灼吓菠菜同油麵、再炒牛肉(切小塊)、最後全部一鑊過、加入印尼甜豉油、少少蚝油、炒至乾身又可上碟。

快、靚、正!

6 則留言:

  1. 所以話做靚婆婆的鄰居真係好有口福。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係嘅、朋友係雙向的、互雙關心才重要

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈、妳都知我素來都是料多嫁啦

      刪除
  3. 碟炒麵真係好正,好多材料,睇見想食!
    鄰居有口福,反正自己食唔晒,找到欣賞出品的試食官,我諗你都好開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以往我住的地方有不少我的粉絲(試食者)、而家我重新再建立新的一批吧~嘻嘻!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...