2022年7月10日 星期日

鯖魚碟头飯

以前我不曾食過这魚、以為平價魚一定唔好食、自從上次試之後又覺得幾好食、尤其是我用咗鏗魚汁、味淋、清酒醃過嚟煎、又真係唔錯呢😜

前兩天駛大咗、所以今晚平平地食一餐啦🤣🤣🤣

6 則留言:

  1. 真係要慳住慳住使?只係上旬,未到月尾喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!近來常常都有突發性的開支、都係慳定先、哈哈!

      刪除
  2. 谷歌留言出了個規定。我明明已經登入,到留言時出現「匿名」,要再一次登入,才出現老牛的牛頭。之前有博友留言消失,可能就是因為谷系統有些新變化。上面這句「真係要慳住慳住」就是我黃牛的留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!我去朋友個網誌、有時都一樣、都唔知边個痴咗線!是但啦

      刪除
  3. 我都買咗一包兩片鯖魚,唔知點整,謝謝分享。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實EE曾教過我用盐薄薄的塩抹過嚟煎巳好好味、但我是個無調味不欢的怪人、今次因為雪柜有這巳溝過的三宝(鰹魚汁、味淋、清酒)、所以用嚟醃半小時才煎、發覺好好味😜

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...