2022年7月3日 星期日

酸梅麵醬蒸馬友

今日我又要用回舊電話,原因係今早在教會跌爛咗部小米,拎去机舖問價,原來今次不是爛玻璃的問题,今次是爛咗入面的晶片,若修理要成千蚊,所以店員叫我不上如換過新电話吧。

唉! 真係死得啦。


今晚跟咗(煮食男)個食譜,不過我改咗用酸梅麵醬嚟蒸馬友。

原食譜係用泰國青醬同盲鰽魚。

主要係條魚做成「扇型」,不過我做得麻麻地似,是但啦,我自己滿意就得啦。

6 則留言:

  1. 靚婆婆, 你好 ❗️
    「扇型」好心思喎 ❣️ 別出心裁呀 👍 👏🏻 👏🏻 👏🏻

    回覆刪除
  2. 係呀,自己滿意就得啦。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 馬友越來越貴、這條要六十蚊呢!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...