2022年7月5日 星期二

特式炆雞翼

這款是巴西的雪雞翼、平時我比較招積、只食冰鮮的、但自從有人教過我怎樣去走d雪味、我間中都會用雪雞翼、不過做瑞士雞翼時我都一定用雞檔的冰鮮貨。

今次的做法很簡單、先解凍~自然解凍、之後用鹽醃洗一吓、冲水後澈底抹乾、用蒜片起鑊、煎至微黃、放入巳調好的醬料(豆板醬、蚝油、糖、老抽)贊酒、加入少許水、炆至汁液剩低少少便可上碟。

這做法適合初學者👍!

4 則留言:

  1. 太后在世時靚婆婆「招積」得起,如今日子不同以往,就要接受現實,想辦法試用不同的食材。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我明明答咗你喎。點解又消失咗嘅?唉!唔知我痴定個blog 痴、幾十年嘅壞習慣、努力中啦。😂

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...