2022年7月13日 星期三

簡單的晚餐

一碗平平無奇的湯粉、经過我「化装」之後、變了頗高贵的湯粉😅

这两天花實在花了太多錢、係時候要慳慳地、我用咗蕃茄同椰菜做個湯底、煮了少少日本稻庭手打麵、煎咗西片急凍魚柳、之後放些韓國紫菜碎同芝麻在面、立刻靚晒😜

4 則留言:

  1. ?? 咁奇、有時我答咗都唔見

    回覆刪除
  2. 這叫做「化平凡為高貴」。我老牛一直用電腦留言,至今還可以接受,沒有「被消失」。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是但啦、留言与不重要、我只是高興有聆聽者聽我的牢騷同分享美食

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...